مشاوره رایگان وکیل ملکی
نوشته شده توسط : b.gholami
امروزه مشکلات زیادی در حوزه حقوق مدنی وجود دارد که باعث بروز پرونده های زیادی در مراجع قضایی شده است. دلیل این امر این است که افراد کمی هستند که اطلاعات کافی در این زمینه دارند. برای ادامه مطلب وکیل ملکی در اصفهان کلیک کنید.

مقالات مفید مشاوره حقوقی املاک و مستغلات

عدم آگاهی مردم و مشکلات اقتصادی باعث شده است تا برای حل مشکلات خود به مشاوره حقوقی رایگان املاک مراجعه کنند. وقتی صحبت از املاک و مستغلات می شود، کوچکترین جزئیات مهم هستند. هرگونه بی توجهی به این جزئیات و اشتباهات در انعقاد قرارداد خسارت جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. به همین دلیل قبل از هر اقدامی در این زمینه باید با مشاوران حقوقی مجرب در این زمینه مشورت کنید.
مشاوره حقوقی رایگان در مورد مسکن از طریق واتس اپ
امکان ارتباط کاربران با وکیل پایه یک دادگستری و طرح سوال از وکیل و مشاوره حقوقی املاک رایکان وجود دارد. در این راستا با تلفن همراه خود به سایت املاک دفتر مراجعه کنید. آدرس سایت به شرح زیر است:
با ورود به سایت، دکمه واتس اپ روی گوشی شما ظاهر می شود. با زدن دکمه واتس اپ به خط واتس اپ وکیل متصل خواهید شد. سپس می توانید سؤال خود را خلاصه کنید. در اولین فرصت وکیل به صورت مختصر به سوالات شما پاسخ خواهد داد.
برای موارد مهم نیازی به مشاوره رایگان نیست
لازم به ذکر است که مشاوره حقوقی ملکی به تنهایی برای مسائل و موارد جاری کافی نیست. بهتر است در این زمینه مشاوره تخصصی بگیرید. این به شما کمک می کند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. علاوه بر این، شما باید بدانید که چه حقوقی دارید و حریف شما چه اقداماتی می تواند در زمان مناسب علیه شما انجام دهد تا آنها را نفی کند.
مشاوره حقوقی در مورد معاملات و قراردادهای ملکی
معاملات املاک بسیار مهم هستند زیرا خانه یا زمین بزرگترین دارایی در زندگی هر فرد است. اکثر موارد حقوقی در این زمینه بسیار پیچیده است و برای جلوگیری از عواقب بعدی باید کلیه موارد قانونی رعایت شود.

مقاله مفید مشاوره حقوقی تلفنی و شخصی

قانون املاک بسیار گسترده است و ضروری است که از یک مشاور حقوقی املاک متخصص در این زمینه در هر موضوع مرتبط با املاک کمک بگیرید. زیرا اگر مردم عادی بدون اطلاع تخصصی از حقوق املاک و مستغلات به پرونده ها رسیدگی کنند، نه تنها مشکل حقوقی املاک حل نمی شود، بلکه مشکلات زیادی به مشکل اصلی اضافه می شود.
هنگام انتخاب مشاوره حقوقی رایگان املاک و مستغلات باید مراقب باشید. زیرا برخی دستورات و دستورات به جای تسریع در روند، به دلیل بی توجهی به شرایط خاص، مشکلاتی را برای دو طرف معامله یا قرارداد ایجاد می کند.
اگر به هر دلیلی با مشکلات ذکر شده در روند معاملات ملکی خود مواجه شدید، می توانید با مشاوره حقوقی رایگان از تیم حقوقی تخصصی مدیریت املاک کمک بگیرید.

مسائل ملکی و مشاوره حقوقی از وکیل

دعاوی ملکی را می توان به سه دسته کیفری، حقوقی و ثبتی تقسیم کرد. در هر صورت می توانید از مشاوره حقوقی ملکی رایگان بهره مند شوید.
در زیر به بررسی اجمالی هر سه دسته از این ادعاها می پردازیم.

اول: پروژه های دارایی های جنایی

ادعاهایی وجود دارد که مستلزم اقدام مجرمانه است. فروش مال غیر، خیانت در امانت، انتقال منفعت به مال دیگری، جعل اسناد، استفاده از اسناد مجعول، قراردادهای متعارض، تقلب در خرید و فروش املاک و غیره. .
ادعای مالکیت ,دعاوی ملکی
اگرچه کسب اطلاعات مختصر از طریق مشاوره حقوقی رایگان در مورد املاک و مستغلات ممکن است مفید باشد، اما در این دسته از موارد توصیه نمی شود. زیرا وکیل نمی تواند تمام ابعاد پرونده یا موضوع مورد نظر را درک کند و نتیجه گیری درستی در مورد آن بدهد.

 الزامات قانون املاک

در بین پرونده های مدنی، پرونده های مدنی بیشترین تعداد پرونده های مدنی را در دادگاه ها تشکیل می دهند. در این دسته فسخ قرارداد، ابطال قرارداد، الزام به صدور گواهی عمومی، الزام به تحویل ملک، تعهد به پرداخت رهن و ... وجود دارد. در چنین مواردی در واقع جرمی از طرف متعاهدین مرتکب نمی شود، اما در اکثر موارد یکی از طرفین یکی از شروط معامله را مرتکب نمی شود. مشاوره حقوقی رایگان ملی می تواند به دریافت اطلاعات مهم تا یک نقطه خاص کمک کند. اما در موارد پیچیده توصیه ما این است که با یک وکیل مجرب مشورت کنید.
در مواردی که باید سند رسمی تنظیم شود یا تنظیم سند رسمی لازم باشد، شخص مالک قانونی ملک محسوب می شود. که سند رسمی ملک به نام او باشد، در صورتی که فروشنده پس از دریافت ثمن، سند رسمی ملک را به نام خریدار ثبت نکند، خریدار می‌تواند شکایت کند که به دادگاه تقدیم می‌کند. با درخواست ایجاد سند رسمی.
ثالثاً، ثبت زمین اهمیت دارد
پرونده های ثبتی عمدتاً مربوط به ثبت اسناد و املاک می باشد. موارد ثبتی شامل ابطال سند رسمی مشترک، ابطال پروانه قانونی، انتقال ملک و ... می باشد. خیر این موارد به مواردی اطلاق می شود که در حین خرید یا نقل و انتقال سند با توجه به سند یا نحوه انتقال آن مشکل یا خطایی وجود داشته باشد. مشاوره حقوقی رایگان املاک و مستغلات در هر مکان ذکر شده در وب سایت سازمان مسکن در دسترس است. یک وکیل با توجه به دانش و تجربه خود مشاوره حقوقی لازم را به شما خواهد داد.

فرد واجد شرایط برای مشاوره

افرادی که در زمینه مشاوره حقوقی فعالیت می کنند ملزم به داشتن مدرک حقوق یا مدرک حقوق هستند. با این حال، این مشاوران لزوما وکیل نیستند. شرکت های حقوقی معمولاً مشاوره حقوقی آنلاین رایگان ارائه می دهند. اما همه وکلا در این زمینه فعال نیستند. فقط تعداد کمی از وکلا در این زمینه دانش لازم را دارند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: